Dec 31, 2011

Pictures Of The Years :)


#ThingsIWontForget
2007
1 Jujur | Dorm B1-13
Deskmate : Farah Dhaniah Abdul Hamid

1 - Dynamites form 1 (tolak the ex-es. Aliyaa, Aqish, Iera and Ayie were not in the picture)
2 - The so-called ''lawatan sambil belajar'' ke A Famosa Resort
3 - Class party 1 Jujur :D
4 - ''lawatan sambil belajar'' ke A Famosa Resort

I will never forget the class party. Paling gempak sebab semua masih lagi kanak kanak yang hanya mahukan keseronokan (Y) ecehh


Dah dah takpayah nak zoom cari aku yang mana lepastu gelakkan muka toya masa zaman form 1. 
Semua orang muka belum mumaiyiz lagi okaaaayyy masa ni -.-

2008
2 Tegas | Dorm B1-13 and C1-10
Deskmates : Nur Arinah Mokhtaruddin & Nur Azmina Sarif

1 - Muka aku macam penguin and Nynna gila bajet cool -..-
2 - I miss this :') Dorm C1-2 kan? The only dorm yang semua form 2.


2T paling rebellious. Rebel class 4T sebelah. Spray air freshner haha okay itu sumpah lawak. Senior kepam :P And ada Zephyrs with - Mien, Nana and Betty. Kena lecture dengan form 4 blok C sebab tak pergi assembly and bawak phone -.- oh, nama aku first dalam list juniors yang bawak phone. tafak -..- *aku still dendam dengan kau yang sabo aku weh. And of course, Ezza Azira, aku takkan lupa. And the whole class pun tak akan :B tehee. sorry again.

2009
3 Feminin | Dorm E3-5
Deskmate : Aliyaa Zuhaimy

Pictures taken at R&R Machap after visiting KUITTHO.
with - Amirah Syamila Mat Lani, Syafiqah Syakira Saiful Yazan and Amanina Kamilah Mohd Noor

Members of dorm E3-5 - Chiko, Aleeya Illyana, Farah Dhaniah, Azieah Azmi, Leen Shukri, Fasihah, Fahimatul Imtiaz, Balqish Nasir, Ily Ariena, Izyan Najwa, Dyana Khalisah kena lecture dengan fivers masa meeting block E sebab form 4 baruah mintak support dekat form 5 cakap form 3 rebel form 4. Booooo (N) Shorts Farah kena dajal. Ily kena point buat muka. yadayada like we give a damn -.-

Collins with - Chiko, Leen, Jieha, Aliyaa, Yunn, Gadek, Syera, err ahhh sudaaaah aku lupa -_- Paling best masa celebrate birthday Leen. Tengoklah siapa mastermind kann ;)

2010
4 Feminin | Dorm E3-5
Deskmate : Nuruljannah Abdullah

1 - Born to be a surgeon :3
2 - Maam Azmira Uda's farewell


Wujudnya Utopia :) Dalam setahun adalah lima enam kali tidur dorm sendiri. Selalunya fly tidur block C takpun block A :D Pantry kita, rumah kita. The best moment was when we were celebrating Ami's 16th birthday. Berguling jatuh bukit and sorry, baju aku dah buang. Berkulat weh -.-'' 

Class party 4F paling bising. Tengok cerita hantu apa tah, bergelak ketawa menjerit macam gila sampai mak guard yang duduk dekat guard house jauh gila dekat penjuru hockey field naik kelas complain yang kitorang bising sangat ^_^

2011
5 Feminin | Dorm A4
Deskmate : Nuruljannah Abdullah

1 - Trip to Kuala Terengganu
2 - Trip to Kuala Terengganu
3 - Piggy ride on Nana's back :D
4 - October 22nd



Lempang aku dengan pantas dan efisien kalau aku bercadang untuk delete blog lagi.

Aku tunggu kau sampai 0519 sempat update blog lagi -.-
Kbye. Dah mengantuk.

No comments: