Dec 14, 2011

6209 days of living


1999
2011

17 years old on Saturday October 22nd.
you guys can now stop calling me budak kecik :P

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1100H


Text message from NurulJannah. deskmate :)

"Bukan Azriel Aziz sorang je ada. NurulJannah pun ada"

Gua dah terbangak -.- otak tengah lebam baca bio tiba tiba masuk message yang gua tak faham apa motif. Gua ignore. Tengah hari baru gua naik. Gua tengok atas bed, gua terkejut, gua jerit. omaigodddddd. atas bed gua ada hersheys kisses, dia susun seketul seketul buat 'HB <3' gua tak larat. Lepastu baru gua faham maksud message tu. choi -.-' 

thank you weh. gua terharu :') and yeah, friendship warms the heart :>


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1730H

turun court :) sir Harriz datang main game (Y) tapi macam terabur gila sebab lantai baru gym sangat sangat sangat licin. boleh main slide. semua pun takut, lari slow slow -.-' tiba tiba dyana (kot) panggil cakap ada orang call, berlari ambik phone masuk multigym. tengok screen, gandum. 

habis cakap dengan gandum, keluar dari multigym, nampak diorang bawak masuk kek. hahahahahahahahaha kantoi :P diorang tolak masuk balik kunci pintu -..- nasib baik lepastu bukak balik. tak sempat gua nak bertukar jadi incredible hulk. bila gua keluar diorang siram dengan air. great -.- dengan menggigilnya gua potong kek. 


part sir wish happy birthday paling gua tak larat. trolololo :D


thank you DYNAMITES 0711♥
ami | ayie | ily | iera | elle | aliyaa | qesh| fawa


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2100H

Ami texted, ajak pergi lepak rooftop. Cehceh bajet gua taktau plan ah kan. Dengan selamba budu gua reply "malas ah. rooftop macam setinggan" gua tau gua bikin dia panas masa ni :P haha. gua lepak library, charging, tiba tiba Ami datang ikat mata gua. sarungkan gua dengan kain batik ikat ribbon dekat tengkuk (sebab seluar gua tak cukup panjang. hehs -.-) lepastu dukung gua (read: piggy ride) sampai class 3T. sampai sana semua tolak tolak gua. babi betul -..- tau ah gua tak nampak.

lepastu suruh gua panjat keluar tingkap. tu tadehal lah. tapi bila tangan kena ikat, terkial kial lah jugak. nasib baik gua pro panjat panjat ni. atlet panjat blok kaan. kau boleh? lama gila menunggu. gua pun taktau apa yang diorang tunggu (diorang tunggu Qila dengan Mien). gua sempat baring tertidur kot. tiba tiba gua terjaga bila Manda cakap ada orang mati -.- (rupa rupanya abang pizza dah sampai)

lepastu ami angkat gua, then baringkan. gua golek golek lepastu berhenti. tiba tiba cuak terfikir bumbung tu tadelah luas mana pun. Bila gua baru je nak melihat dunia entah badigol mana tah siram gua dengan ice cream chocolate. sejuk lah sial -.- baru keluar fridge. mula mula gua nganga ah kan. ice cream kot. bila gua dengar ada suara sumbang  suruh ambik yang atas lantai letak atas gua, terus gua tutup mulut meronta ronta. masuk mata telinga hidung tau -,-

lepastu tangkap gambar lah kan. dengan kejinya Ami suruh aku pandang kanan walhal kamera dekat sebelah kiri. tak puas hati sebab masa gambar birthday beliau pun tak pandang kamera. amboi balas dendam. harini diorang plan nak sambut birthday lagi tiga orang manusia, belated : Qila & Gadek, becoming : Elle. ceritera pasal lagi 3 ekor tu manda dah post dekat paroxysm dengan panjang lebarnya. baca sendiri. aku nak cerita pasal birthday aku je :P

Manda rupanya -.-
berkemban pheewit :B

and yes. gua sangat sejuk dan menggigil tanpa henti. lagi lagi kena bertahan setengah jam untuk kenakan lagi tiga ekor ungka tu. nasib baik kawan. and lepas potong kek nyanyi segala jadah tu tiba tiba Ami turn sharp gila dekat gua. gua terus sprint weh tak ingat kaki injured. serious gua rasa Usain Bolt pun kalah. penat, gua rebahkan diri, rela. Ami bawak pergi court balik. Dang, terus kena serangan telur -.- choi


And voila (!) the cake. white chocolate macadamia kan? Tak kisah la. comel :> tapi still tak boleh lawan kek birthday Ami last year. Oh oh tau tak, the next day gua freak out gila bila gua korek korek telinga, cotton bud tu ada warna macam brick red. gua ingat ada inner bleeding ke apa. darn it baru ingat tu ice cream chocolate. salah Mya ah. tak mandikan gua betul betul.

Thank you utopians :
nana | ami | elle | manda | jane | manek | mya | gadek | yun | mien | aqilah


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
29/10/11 2000H

Mcna texted. Ajak compound. Gila awal sehh. Mana ada orang compound pukul 8. Tak ada feel lah. Tapi macam dah boleh predict kan ;) Gua ni ada kena mengena dengan Raven Symone. Boleh nampak future. Kau boleh? Sambil compound, gua bukak tudung. Mcna tanya gua dah tau ke. Takkanlah gua nak gelak sambil berside roll atas jalan tar tu kan? So gua geleng je lah dan meneruskan perjalanan. 

Sampai dekat taman jepun tiba tiba muncul dua form 4 pegang gua. Gua dah gelabah. Lepastu keluar lagi sorang bawak baldi. Hanya shit yang mampu gua ungkapkan. Gua fikir phone je masa tu. Phone gua masuk air, memang sayur ah budak budak ni. Air kolam ikan campur breeze (kot). oh great. buat gua menggigil lagi.

Lepastu entah sape tah bawa keluar kek dari celah celah daun. hikhik. gua tak larat ni :3 Dating makan kek dekat tepi bridge. keh3 (gelak gaya sadis) tiba tiba kereta kancil merah stop dekat tepi taman jap. ah sudahh. gua dah lari tapi Mcna still terpacak dekat situ -.-' nyawa lagi penting dari kek lah adik oi. pkhem stop dekat situ sebab pails bertaburan tengah jalan. lepas dia blah, kitorang kutip balik sisa sisa semua. pails susun letak tepi nanti suruh juniors ambik. 

oh oh lagi, Encik Salman si monyet tu Mcna lah yang bagi. awwwhh :') haha. tak larat. nanti gua haplod gambar yang berbahagia. 

Nur Amalina Mazlan 950323-03-****, thanks
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

the last week of school (for juniors), Ami, Apip, Ily ajak fly. Haih -.-' gua dah berbelah bahagi. Gua dah bertekad nak pergi kelas biology pn chong. dengan degilnya gua jawab malas dan kbai. Tiba tiba ami datang cakap nak celebrate birthday apip. Maaf kan gua puan chong. Gua terpaksa berpaling tadah. Susah gila siot nak keluar haritu. Dengan squad warden bertapa depan warden office. haih. 2 jam kot tunggu baru lepas nak keluar. Gua dah bengkek, baik gua pergi menimba ilmu. Tapi nasib baik kelas dibatalkan.

city square. Apip pergi rebonding, kitorang pergi br beli ice cream cake, then letak dekat kenny. Apip habis je rebond, semua lepak kenny sama sama. lepastu apip macam omaigod omaigod tak larat habis en bila staff kenny datang bawak kek nyanyi lagu birthday. lepastu gua pulak terkejut atas kek tu ada nama gua jugak :O haha.  Gambar pergi tengok dekat fesbuk. teehee :B

amiapipchikolilo :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  1. budak stf memang suka main air.
  2. thank you cards chocolates bear necklaces cakes wishes text messages calls. appreciate them :)
  3. aishiteru ♥ mwehehehe :3
kbye.

No comments: