Jan 12, 2012

I dare you to move

Apa masalah korang nak update blog post banyak banyak -__-
Penat ah aku kena catch up balik dua minggu tak online. Darn it.

Haha. This is from Fatihahtul Husna MdNor's blog :) Si pondan uwwww. Aku tau aku awesome. Aku rasa semua orang dah tau. Tapi thanks ah, ingatkan orang pasal keawesomeman aku hikhik. Kau dekat sekolah jangan nakal nakal. Dengar cakap cikgu lagi lagi PK HEM. Jangan keluar blok lambat petang petang. Kau nak ke kena sumpah dengan warden macam aku -.- grr.

And jaga Amalina aku elok elok. Hee :D Kau kena start berdoa dari sekarang. Satu, dah tentulah untuk SPM dan kedua, supaya kau dijauhkan dari kena PLKN. Haha. Jangan ikut jejak langkah Ami. Oh, dia suruh kirim salam kau. Aku akan rindu kau, BucBuc and Amalina. InsyaAllah dipanjangkan umur, kita jumpa Mac nanti :) Kalau Ateh dapat buku fynn jamal lagi, jangan lupa bagitau aku, nak after.


Untuk Amirah Radzuan, i know it's kind of late, but Happy Birthday dear :) Lambat 5 hari je pung. Cukuplah Manda, Nana, Gadek buat post pasal kau (kalau Manek tak kena PLKN, nama dia pun tersenarai sekali). Wakil aku. Macam yang semua orang tulis, terima kasih jadi ibu tunggal untuk UTOPIA ♥ Kau tempat kitorang bergantung merengek susah payah demam riang gembira bermanja :3 Just one thing, buang habit cepat rasa bersalah kau tu. Nanti orang pijak kau macam yang kitorang buat. Haha. Tapi kitorang takpe, sebab kita kan family :)


Wirawan/wati negara, lek ah. PLKN je bukan Henry Gurney. Weekends dapat phone boleh call aku, aku bersedia mendengar dan menghibur. Haha. Aku dapat gambar botak korang nanti memang best lah aku gelakkan. Cmon ah fan berbangga jadi penembak negeri, kapten delta konon. Sembang kencang tapi baru first week dah demam. And udino, takpayah la halau nyamuk malam malam belakang blok. Cakap dalam mission pink kan bibir. Takkan tercapai lah macam ni. Bebas asap 3 bulan bro. Melanie, semoga berbahagia di samping ketua dorm tercinta. Aku tau kau terseksa dengan dia, haha, tapi sabar je lah. And don't forget to be awesome (Y) Manek tak dapat dikesan.


Those yang dah dekat college/U , Taylor's, UPM, KYUEM and nanti intake UTP, take care people :) Study hard. Jangan jadi macam Ezza, first day dah tuang :P chaee~ And Wani Elida, jemput datang rumah. Ramai dah menyatakan kerinduan terhadap aku :3 siap termimpi mimpi. Haha. Okebai

No comments: