Jan 17, 2012

Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life

To all the doctor wannabes, you might like this blog :)

Favourite post : Aku Seorang Doktor


Daripada Amirul Mukminin Abu Hafsin ‘Umar ibn al-Katthab r.a. beliau berkata: Aku mendengar Rasulullah SAW bersabda: “Bahawa sesungguhnya setiap amalan itu bergantung kepada niat, dan bahawa sesungguhnya bagi setiap orang apa yang dia niatkan. Barangsiapa yang hijrahnya menuju kepada Allah dan RasulNya, maka hijrahnya kepada Allah dan RasulNya. Barangsiapa yang hijrahnya kerana dunia yang dia mahu mencari habuannya, atau kerana seorang perempuan yang dia mahu kahwininya, maka hijrahnya ke arah perkara yang ditujuinya itu.”
(Riwayat Bukhari dan Muslim)
Sister,  all the best :) Gila ah kau dapat straight A's with 6 Afinal exam. Mantap gila. Nasib baik kau bukan schoolmate aku. Kalau tak habis ah aku down asyik kena compare dengan kau chikutt. Tiba tiba teringat kau :3 Baru jumpa blog kau actually. Ada post pasal aku lagi :') SIap dinobatkan best girl forever :") haha. I love you to the moon and back little sister. Cant wait to see you this coming chinese new year. We'll be rocking the pool. Cuz we are sho awesome liddat. Perpetual hugs and kisses ♥


Mengharap untuk udin gerak lagi pagi esok dari Kem PLKN Melaka. So that aku boleh gelakkan bunyi alert syiling dah habis after 40 seconds. Haha. Jasamu dihargai bro. Mesti kau dengan irfon tengah sedih gila en tak dapat join rugby open. Kimok dah mangat packing nak gerak Ipoh esok. Chaee~


Switchfoot - You


Kalau stalk orang, jangan lah bagitau. Nanti orang tu blushing tak senang duduk gelabah habis semua. #fact

No comments: