Jun 25, 2012

Hai semua

Hai semua.

Ini ucapan birthday khas untuk sayang saya AMIRAH SYAMILA MAT LANI
ohh I love you so much babyyyyy :*
Itew janji itew melawat Apip, Ily dengan awak dekat Intec
Uuuuuuuu mari kita berjimbaaa ~(^.^~)~(^.^)~(~^.^)~

Jimba sana jimba sini blub blub
Rain rain go away come again another day. Ffffuuhhhh ~~

birthday present nanti itew belikan nike zoom sister one color purple
Kita janji ni. Serious ni. Janji

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okay dah agak dah perkara cilaka sebegini akan berlaku. Tapi biarlah seumur hidup sekali je nak dapat rasa umur 18. Seumur hidup sekali je nak dapat rasa hack blog orang. Hadiah tu gua tak janji ah sebab bukan gua yang tulis. Gua sekarang pun dalam misi mengumpul duit nak beli phone baru zzzz. Gua sangat yakin 5230 ni mampu bertahan untuk 2 bulan je lagi. Tengok, dah ada dah ciri-ciri doctor tu nak predict hidup mati phone. 

Gua juga sangat yakin yang gua takkan dapat jejakkan kaki ke INTEC. And obviously you guys already knew why. *bunyi cengkerik* Ily Ariena adalah sangat diwajibkan untuk datang Nerang. Paling takpun masa raya lah, datang Taiping since you're going to Jordan this August, bila je lagi boleh jumpa. As for Ami and Apip, lek luuuuuuuu. Memang sempat berjimba sakan secara trio sebelum kalian berangkat ke US. hihi

Bagusnya kengkawan gua, semua terbang sana sini :') Hujan air di negara sendiri, hujan ais di negara orang, tak kisah apa kaitan dengan hujan, asalkan jangan lupa aku yang seorang ni. Anyway, wish you all the best in your future undertakings and may you be blessed with luck and wisdom.

Amirah Syamila binti Mat Lani | 17/06/1994

No comments: