Jun 12, 2012

Krisis Identiti

Hai, saya Ain.
Hai, saya Ina.
Hai, saya NalSya.
Hai, saya Syaf.
Hai, saya Afi.
Hai, saya Afiqah.
Hai, saya Fifi.
Hai, saya Fiqah.
Hai, saya Ika.
Hai, saya Qah.

Tensionnya nak pilih nama baru apa nak suruh panggil dekat tempat baru nanti hmm....

Nak selempang ke pin bawah hmm ...
Nak jadi malas ke rajin hmm ...
Nak selalu wake up ke stay up hmm ...
Nak jadi pendiam ke gila gila hmm ...
Nak jadi kodi ke bajet gempak hmm ...
Nak pakai trackbott ke pakai jeans hmm ...

Anyway, haritu reronda Kedah sesaje. Alang-alang dah ada dekat situ terus cari Kuala Nerang dekat mana. Sepanjang perjalanan, pemandangan di kiri dan kanan adalah sawah padi semata-mata. Tiada mat saleh sun bathing berbikini. Tiada juga kompleks membeli belah mahupun Mydin. Pekan terdekat adalah Pekan Kuala Nerang dan di situ hanya ada KFC.


Campaklah mana-mana pun, InsyaAllah boleh hidup punya :) if there's a will there's a way.

2 comments:

Anonymous said...

pangil cekah la. ok pe nama tu.

oh belajar kat kedah ke sekarang? best kan kedah? haha

sadis

Ainal said...

15/7 baru daftar sadis :)