Jun 17, 2012

They don't need trophy, they just need you and me.



BIARKAN
Aku harung hari itu dengan sesal
Suluhan bulan
dan serakan bintang
kian sesak

Dalam khayal aku harungi garisan sempadan
Puas menabur bakti
Kini aku mahu sendiri

Hari-hariku lemas dan rimas
Kuncikan saja aku di sini
Kerana, aku teringin menyendiri

Selagi mereka tidak menerpa
Biarlah aku begini
Biar mayatku rapuh
Hancur dan luluh
Dimamah waktu
Biar tulang tersadai
Daging berkecai

Biar aku mati angkuh
Kerana akhirnya
Aku tetap sendiri

mien sarif



Kalaulah ada rakaman video tentang semua pengorbanan ayah dan ibu dari kita lahir sampai sekarang, aku yakin kita semua pasti menangis ....

Selamat Hari Bapa untuk para bapa di rumah orang-orang tua. Tanpa anda, siapalah anak-anak anda. Terima kasih saya ucapkan bagi pihak mereka. I love you. Juga bagi pihak mereka.

No comments: